سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل محتاج - yedivoone


ساعت 5:36 عصر یکشنبه 86/2/16

بسم رب الشهدا.با سلام .ماروز جمعه قرار بود با هیئتمون به عنوان اردو به یک زیارتگاه به نام سید ملک خاتون بریم.که ما سعادت شد به زیارت این امام زاده که واقع در نزدیکی اتابک بود بریم واز زیارت این بزرگوارفیض کامل را ببریم.در ان زیارتگاه مزار چندشهیدگمنام بودکه ما واقعا سعادت بزرگی نصیبمان شد که بتوانیم به سر مزار ان شهدا برویم.ما هم که از خدا خواسته با دلی محتاج به ان مکان رفتیم وتوانستیم با این عقل محدودمان یه چیزی بیشتر از اونی که می دونستم از شهدای عزیز بفهمم وما با هیئت یک عزاداری ساده وان سالله حسینی پسند کردیم و ان شالله که پایه ی سوم ما تو ان هیئت حضرت زهرا (س)باشد.وخدا شکر هم با استقبال خوب ازاهالی ان امام زاده روبه رو شدیم.وای از هال ما تو اون موقع نگو اخه این قدر این شهدا مهربان بودند که ما گناهکار رو پذیرفتند و به ما چه حاله خوشی دست داد یه لحظه چشما مو بستم فکر کردم که دارم نوکریه یه شهید عزیزو میکنم و دوتا بال دارم که دارم به همه جاهای خوب سفر می کنم و به ضمانت ان شهیددارم نوکریه تمام امامامو میکنم وای ازم نپرس که اون طرف کی بود چون بگم باور نمیکنید یعنی اصلا به زبونم نمیادکه این حرفو بزنم حالا اینا که همش یه خیال خوش و زیبا و شنیدنی بودما هم براتون مگیم ان بزرگوار کی بود .وای نمیتونم بگم دستو پام داره می لرزه اونی که ما داشتیم نو کریشو می کردیم غلا میشو میکردیم سگ جلو دربارزیباش بودیم.سیدوسالار شهیدان و شاه کربلا بود. وای چه حس زیبایی خدایا پس معلوم شد که تو همه بنده هاتو دوست داری که به من گناهکار فرصت دادی تا حتی این فکر زیبارو بکنم.ولی من نادون با بعضی مردم قافل کی میخوای بفهمیم که تو هنوزم مارو به عنوان بنده ی خود قبول داری. باید ازاین خواب غفلت بلند شویم وازگناها دوری کنیم ومملکت و جامعه خود از فساد و بی توجهی خدا و اقا صاحب ازمان دور کنیم تا مملکت سالم وبا برکت داشته با شیم وپایه ی سوم کمک برای اداره ی درست مملکت و موفقیت های مملکت را اقا  امام زمان بدانیم.ان شالله که این طور باشد.التماس دعا.یاحسن ویا حسین. بر محمد وال پاکش صلوات.


¤ نویسنده: محمدامین هاشمی

نوشته های دیگران ( )


خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0

:: بازدید دیروز ::
2

:: کل بازدیدها ::
69002

:: درباره من ::

دل محتاج - yedivoone
محمدامین هاشمی
من شخصی شادوهمیشه خوشحال هستم ودرزمان عصبانیت کمی غیرقابل تحمل.خیلی زوداثرپذیروپرسپولیسی وبرروی پرسپولیس تعصبی واهل گردش وبحص کردن باکسی برروی موضوعات خاص.

:: لینک به وبلاگ ::

دل محتاج - yedivoone

:: لینک های روزانه::

:: آرشیو ::

اینو خوب بدونید

:: اوقات شرعی ::

:: لوگوی دوستان من ::




:: موسیقی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::